Treningsprogram

Få progresjon med nøye sammensatte treningsprogram

Mange av klassene på nettsiden er geniale å ta som en enkelt økt, og du kan selvfølgelig sette sammen ditt eget treningsprogram med dine videoer på nettsiden, men når du følger treningsprogrammene her så vil resultatene vise seg raskt og tydelig.

Yoga for gravide Flyt og Styrke

Yoga for gravide Flyt og Styrke

Yoga for gravide Solhilsenflow

Yoga for gravide Solhilsenflow

Yoga for gravide Pust #2

Yoga for gravide Pust #2

Yoga for gravide Pust

Yoga for gravide Pust

Yoga for gravide Avspenning

Yoga for gravide Avspenning

Yoga for gravide Styrke

Yoga for gravide Styrke

Yoga for gravide Flyt

Yoga for gravide Flyt

Yoga for gravide Utstrekking

Yoga for gravide Utstrekking

Gravid Yoga – Dynamisk flyt

Gravid Yoga – Dynamisk flyt

Gravid Yoga – Rolig flyt

Gravid Yoga – Rolig flyt

Håndstående Dag 5

Håndstående Dag 5

Håndstående Dag 4

Håndstående Dag 4

Håndstående Dag 3

Håndstående Dag 3

Håndstående Dag 2

Håndstående Dag 2

Håndstående Dag 1

Håndstående Dag 1

Avspenning Dag 5

Avspenning Dag 5

Avspenning Dag 4

Avspenning Dag 4

Avspenning Dag 3

Avspenning Dag 3

Avspenning Dag 2

Avspenning Dag 2

Avspenning Dag 1

Avspenning Dag 1

Core & Mage Dag 3

Core & Mage Dag 3

Core & Mage Dag 2

Core & Mage Dag 2

Core & Mage Dag 1

Core & Mage Dag 1

Styrketrening Dag 5

Styrketrening Dag 5

Styrketrening Dag 4

Styrketrening Dag 4

Styrketrening Dag 3

Styrketrening Dag 3

Styrketrening Dag 2

Styrketrening Dag 2

Styrketrening Dag 1

Styrketrening Dag 1

Mobilitet Dag 5

Mobilitet Dag 5

Mobilitet Dag 4

Mobilitet Dag 4

Mobilitet Dag 3

Mobilitet Dag 3

Mobilitet Dag 2

Mobilitet Dag 2

Mobilitet Dag 1

Mobilitet Dag 1

Pusteprogram uke 5

Pusteprogram uke 5

Pusteprogram uke 4

Pusteprogram uke 4

Pusteprogram uke 3

Pusteprogram uke 3

Pusteprogram uke 2

Pusteprogram uke 2

Pusteprogram uke 1

Pusteprogram uke 1

Hvorfor trenger jeg å bruke et treningsprogram for å få utvikling?

Dette er et vanlig og bra spørsmål, med et enkelt og et tre-delt svar.

For det første så er det lettere å lære nye ting når vi har en form for struktur på oppgaven som skal læres.
I yoga, og all form for trening, så skal du lære kroppen og hodet å jobbe sammen, og da er det viktig å ha så få variabler som mulig å forholde deg til.
Når du følger et program og har gjort det et par ganger, så blir det lettere å glede deg til neste trinn, siden du slipper usikkerheten som alle opplever i begynnelsen.

Grunn to til at et treningsprogram er mye mer effektivt enn ’tilfeldig trening’ er at progresjonen er målbar.
Når du kan måle ting så blir det lettere å holde motivasjonen oppe. Siden vi moderne mennesker er opptatte av raske resultater så er det mye lettere å fullføre planen sin når man merker progresjon fra gang til gang.

Til sist, og definitivt den aller viktigste grunnen til at et godt designet treningsprogram er så effektivt, er at du får kontinuitet i treningen!
Når du praktiserer og trener jevnlig så spiller utgangspunktet (talentet) mindre rolle, så uansett hvor svak eller klønete du føler deg den første timen så kommer du mye raskere dit du ønsker å være enn du ellers hadde gjort uten et treningsprogram.

Hvis du fullfører et av treningsprogrammene på OnlineYoga 4-5 ganger så lover vi deg at du får flere ‘Aha!’ opplevelser, blir sterkere hvor du i begynnelsen følte deg svak, mykere hvor du var stiv, og finner en helt annen mening i øvelsene enn du hadde i starten.

Mange av klassene og videoene på nettsiden er geniale å ta som en enkelt økt, og du kan selvfølgelig sette sammen ditt eget treningsprogram med dine videoer på nettsiden, men når du følger treningsprogrammene her så vil resultatene vise seg raskt og tydelig.

Om oss


OnlineYoga.no er startet av Stine Hegre og Sebastian Brosche. De er begge yogainstruktører med lang erfaring. Stine tok sin første YogaTeacher Training i USA, og har studert med mange anerkjente internasjonale lærere siden 2009. Stine er sertifisert Vinyasa og Yin Yoga lærer, og i tillegg til OnlineYoga.no så driver hun JOY Yoga studio i Oslo sammen med sin mann Sebastian. OnlineYoga.no driftes av Joy Yoga AS - org.nr. 816 694 132

Kontakt oss


Hvis du har noen kommentarer eller spørsmål så kan du kontakte oss ved å sende epost til support@joyyoga.no.