AVSPENNINGSPROGRAM

med Elisabeth Sørum

Gjennom fem dager kan du roe ned ved ulike teknikker. Følg dagene den første uken og deretter følg gjerne din favoritt film når du har anledning. Kombiner gjerne dag fem med de andre filmene for avspenning før meditasjon. Nyt hver pust og finn hvile mellom hver tanke.

Avspenningsprogram dag #1

Dag 1
Ro ned ved å finne en god pust og avspenning, og nyt av myke ryggstrekker.

Avspenningsprogram dag #2

Dag 2
Yoga nidra, dyp søvn, deilig avspenning og guidet kroppscanning.

Avspenningsprogram dag #3

Dag 3
Yin yoga, myke lange hold som strekker ut rygg og lar deg hvile i øvelsene.

Avspenningsprogram dag #4

Dag 4
Yin yoga. Lange hold hvor vi hviler på pute og strekker ut kroppen gradvis ved hjelp av pusten vi har bygget opp. Bakoverbøyer som gir blodsirkulasjon til korsrygg, hofteåpnere og pusteøvelsen vekselpust for balanse av energi mellom det aktive og rolige.

Avspenningsprogram dag #5

Dag 5
Dristhi meditasjon med objekt og med det tredje øyet, fokus, tilstedeværesle og ro mellom hver tanke. Åpne din intuisjon og skap kontakten med essensen av deg selv. Du kan velge å dele opp meditasjonen, følg den første og gradvis kan du følge hele videoen om det føles fint med en lengre meditasjon.