TRENINGSPROGRAM

avspenningsprogram

Avspenningsprogram

Elisabeth Sørum guider deg gjennom et 5-dagers program, for deg som virkelig trenger å stresse ned.

bilde av core trening

Håndstående Kurs

Lær grunnleggende teknikk for å stå på hendene med Daniel Gjerde!

treningsprogram for styrke med sebastian

Treningsprogram Mobilitet

5 dager mobiliserende trening for hele kroppen, med Cainan Sletten

bilde av core trening

Treningsprogram Core & mage

Bli sterk i core og mage på 3 dager! Her har du super-øvelser blandet med effektive strekker som jobber skikkelig på dybden og du får raske resultat.

treningsprogram for styrke med sebastian

Treningsprogram Styrke

Ett 5-dagers program som setter igang både de store muskelgruppene, samtidig som du får mer stabilitet og støtte fra dine mindre muskler.
Når du trent igjennom dette treningsprogrammet noen ganger så vil du merke stor forskjell i styrken din.


Hvorfor trenger jeg å bruke ett treningsprogram for å bli sterkere?

Dette er ett vanlig og bra spørsmål, med ett enkelt og tre-delt svar.

For det første så er det lettere å lære nye ting når vi har en form for struktur på oppgaven.
I yoga, og all form for trening så skal du lære kroppen og hodet å jobbe sammen, og da er det viktig å ha så få variabler som mulig å forholde deg til.
Når du følger ett program og har gjort det ett par ganger, så blir det lettere å glede deg til neste trinn, siden du slipper usikkerheten som alle opplever i begynnelsen.

Grunn to til at et treningsprogram er mye mer effektivt enn ’tilfeldig trening’ er att progresjonen er målbar.
Når du kan måle ting så blir det lettere å holde motivasjonen oppe. Siden vi moderne mennesker er opptatte av raske resultater så er det mye lettere å fullføre planen sin når man merker progresjon fra gang til gang.

Til sist, og definitivt den aller viktigste grunnen til at ett godt designet treningsprogram er så effektivt, er at du får kontinuitet i treningen!
Når du praktiserer og trener jevnlig så spiller utgangspunktet (talentet) mindre rolle, så uansett hvor svak eller klønete du føler deg på første klassen så er du mye raskere der du ønsker å være enn du ellers hadde vært.

Hvis du fullfører hvem som helst av treningsprogrammene på onlineyoga 4-5 ganger så garanterer vi at du fått flere ‘Aha!’ opplevelser, blitt sterkere hvor du i begynnelsen følte deg svak, mykere hvor du var stiv, og funnet en helt annen mening i øvelsene enn du hadde i starten.

Mange av klassene på nettsiden er geniale å ta som en enkelte økt, og du kan selvfølgelig sette sammen ditt eget treningsprogram med dine videoer på nettsiden, men når du følger treningsprogrammene her så vil resultatene vise seg raskt og tydelig.