Vanlige Spørsmål

Vi er stolte av å presentere våre splitter nye websider januar 2020. 

Vår nye plattform gir større fleksibilitet for deg som bruker, vi gleder oss veldig til tiden fremover! På den nye websiden er det mulighet for månedlig/årlig abonnement for våre faste medlemmer, evt leie/ kjøp av enkelt videoer eller program for pop-in trening. LIVE streaming er også på agendaen fremover. 

 

Jeg har problem med å logge inn, hva gjør jeg?

I forbindelse med bytte til ny web plattform har ikke alle medlemskap blitt automatisk overført enda. Send en epost til support@onlineyoga.no så lager vi en ny bruker for deg manuelt!

Hvordan melder jeg meg av/ Stopper mitt medlemskap eller prøveperiode?

Du sier opp din betaling slik: "MIN KONTO" (i menyen) -> Fakturering -> Endre Plan -> Kanseller Abonnement

Hvordan kan jeg bytte fra månedlig betaling til årlig og vice versa?

Du endrer plan slik: "MIN KONTO" (i menyen) -> Fakturering -> Endre Plan -> Velg plan

Kan jeg fryse/pause medlemskapet mitt?

Nei, det er ikke mulig å fryse et abonnement. Våre abonnement har ikke bindingstid, så du kan si det opp, og aktivere det igjen når du ønsker å fortsette. Har du valgt årlig abonnement, løper dette til det løper ut uten stans. Systemet vi bruker har ikke dette som alternativ akkurat nå. Det kan hende at de får det i fremtiden.


Når blir medlemsskapet mitt belastet hver måned?

Medlemskapet ditt blir belastet samme dato hver måned som dagen du startet det.

Har dere ikke gratis prøveperiode?

Vi har utvalgte gratis prøvetimer på som er åpne  for alle. Vi har ingen bindingstid på våre abonnement, vi tilbyr "hop on, hop off" prinsippet som du kanskje kjenner igjen fra netflix og spotify. 

Hvordan kan jeg leie en video?

Hvordan kan jeg kjøpe et medlemsskap som gave til andre?

Det har vi ikke enda en løsning for. Når vi finner ut av det så vil det stå her.

Hvordan kan jeg bruke rabattkode?

Til høyre på skjermen (under bildet) når du fyller i kort detaljer.

Hvordan kan jeg laste ned videoer?

Under videoer: "∇ Last ned"

Hvordan kan jeg legge videoer til min personlige favoritt-liste?

Under videoer: "♡ Legg til i favoritter"

Hvordan kan jeg se videoer på min smart TV?

Se punkten under ↓↓↓

Hvordan bruker jeg iOS / Android appen?

Apper for iOS, Android, AppleTV med flere, er "under development", og vi regner med å ha dem klare i Mars 2020.

Hvordan kan jeg endre min logg-inn mailadresse?

Du endrer epost for din konto slik: "MIN KONTO" (i menyen) -> lagre endringer

Hva gjør jeg viss jeg glemmer passordet mitt?

Når du logger inn så står det "Glemt Passord?" under login feltene.

Hvordan endrer jeg betalingskort?

Du endrer betal kort slik: "MIN KONTO" (i menyen) -> Fakturering -> Bruk Annet Kort

Har dere angrerett?

Absolutt. 10 dagers angrerett enlig norsk lovverk. Hvis en spesiell situasjon har intreffet, og du av feks medisinsk grunn ikke fikk bruket ditt medlemskap, la oss vite, så er vi greie. Vi prøver heller å ha glade kunder (og fs kunder), enn på prøve å skvise kronestykker ur folk.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Send en epost til sebastian.brosche@gmail.com hvis det er noe du ikke finner ut av etter å ha lest punktene over.